Chişinău, CEC – Comisia Electorală Centrală (CEC) a stabilit condiţiile de organizare a întîlnirilor electorale cu alegătorii în cadrul campaniei electorale pentru alegerile parlamentare din 30 noiembrie 2014. În acest sens a fost aprobată o hotărîre în cadrul şedinţei CEC din 24 octombrie curent.
Astfel, candidaţii în alegeri sau persoanele de încredere ale concurenţilor pot organiza şi desfăşura adunări, mitinguri, întruniri publice cu alegătorii, respectînd următoarele condiţii:
De asemenea, candidaţii în alegeri sau persoanele de încredere ale concurenţilor pot desfăşura întîlniri cu alegătorii în cadrul instituţiilor publice, cu condiţia ca acestea să se desfăşoare:
Amintim că în conformitate cu art. 47 alin.(7) din Codul electoral, autorităţile administraţiei publice locale sînt obligate ca, în termen de 3 zile de la data începerii perioadei electorale, să stabilească şi să garanteze un minim de locuri speciale de afişaj electoral, un minim de localuri pentru desfăşurarea întîlnirilor cu alegătorii. Deciziile (dispoziţiile) respective sînt afişate imediat la sediul acestor autorităţi şi sînt aduse la cunoştinţa subiecţilor interesaţi prin intermediul mijloacelor de informare în masă, al altor mijloace de comunicare disponibile.
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md