În conformitate cu prevederile Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional și ale Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”, Comisia Electorală Centrală prezintă spre consultări publice proiectul hotărîrii „Pentru aprobarea Regulamentului cu privire la procedura de validare, ridicare și atribuire a mandatelor de consilier”.
Termenul-limită pentru prezentarea recomandărilor este data de 3 decembrie 2018 inclusiv.
Recomandările pot fi prezentate pe suport de hîrtie la adresa juridică a Comisiei Electorale Centrale: str. Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chişinău, MD 2012 sau electronic la adresa de e-mail: info@cec.md.
Datele de contact ale subdiviziunii responsabile:
tel.: 022 251-458
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md