Program audienţe
Numele |
Funcția |
Program de audiențe |
Alina RUSSU |
Președinte |
Lunar - prima şi a treia zi lucrătoare de luni din lună între orele 14.00-17.00 |
Rodica CIUBOTARU |
Vicepreședinte |
Lunar - prima şi a doua zi lucrătoare de luni din lună între orele 14.00-17.00 |
Veaceslav AGRIGOROAE |
Secretar |
Lunar - a doua și a patra zi lucrătoare de luni din lună între orele 14.00-17.00 |
Șeful Aparatului Comisiei Electorale Centrale și șefii subdiviziunilor din cadrul Aparatului CEC – în fiecare zi de marţi şi joi, conform programului prestabilit.
Procedura de primire în audiență
Documente de referință – Legislația aplicată
- Legea nr.190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;
- Hotărîrea Guvernului nr.689 din 13 noiembrie 2009 privind organizarea audienței cetățenilor;
- pct. 30 lit. g) din Regulamentul cu privire la activitatea Comisiei Electorale Centrale, aprobat prin hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 137 din 14 februarie 2006;
- Dispoziția Președintelui Comisiei Electorale Centrale nr. 4-a din 1 martie 2018 „Cu privire la organizarea audienței cetățenilor”.
1. Cererea de înscriere în audiență poate fi depusă la nr. de telefon: 022-251-451 (anticamera) sau transmisă prin email: info@cec.md.
2. Cererea de audiență trebuie să conțină următoarele informații: datele de identificare complete ale solicitantului, obiectul audienței și un număr de telefon.
3. Obiectul audienței se înscrie în registrul cu privire la audiența cetățenilor.
4. Solicitantul se va prezenta în audiență cu un document de identitate.
5. În cadrul audienţei solicitantului îi poate fi refuzată examinarea unei noi petiţii, dacă anterior a primit un răspuns scris la o petiție cu același obiect.
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md