În conformitate cu prevederile Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional și ale Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”, Comisia Electorală Centrală anunță despre inițierea elaborării a proiectului de hotărîre „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind particularitățile de desemnare și înregistrare a candidaților la funcția de deputat în Parlamentul Republicii Moldova”.
Necesitatea adoptării hotărîrii se bazează pe faptul că, prin Legea nr. 154 din 20 iulie 2017, în Codul electoral au fost introduse modificări, conform cărora deputații în Parlament se aleg în baza sistemului electoral mixt, 50 dintr-o circumscripție națională pe liste de partid și 51 pe circumscripții uninominale, și astfel urmează a fi reglementate particularitățile de desemnare și înregistrare a candidaților la funcția de deputat în Parlamentul Republicii Moldova.
Propunerile și recomandările pentru proiectul de hotărîre inițiat pot fi prezentate pînă la data de 6 aprilie 2018 inclusiv, prin poștă la adresa: str. Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chişinău, MD 2012, sau electronic la adresa de e-mail: info@cec.md.
Datele de contact ale persoanei responsabile: Munteanu Dana,
tel.: 022 251 465, 022 251 463.
e-mail: dana.munteanu@cec.md.
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md