În conformitate cu prevederile Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional și ale Hotărîrii de Guvern nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”, Comisia Electorală Centrală anunță despre inițierea elaborării, începînd cu data de 28 septembrie 2018, a proiectului de hotărîre „Cu privire la aprobarea Programului calendaristic pentru realizarea acțiunilor de organizare și desfășurare a alegerilor Parlamentului Republicii Moldova din data de 24 februarie 2019”.
Necesitatea elaborării proiectului constă în stabilirea clară a acțiunilor/activităților ce urmează a fi întreprinse în vederea bunei organizări și desfășurări a scrutinului parlamentar, termenele de realizare a acestora, subiecții implicați, precum și și autoritățile responsabile de realizarea acțiunilor.
Astfel, solicităm participarea activă a tuturor părților interesate, prin prezentarea propunerilor în vederea elaborării proiectului de hotărîre.
Propunerile pot fi prezentate pînă la data de 12 octombrie 2018 inclusiv, prin poștă, la adresa: str. Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chişinău, MD 2012, și/sau electronic, la adresa de e-mail: info@cec.md.
Datele de contact ale subdiviziunii responsabile:
tel.: 022-251-458
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md