HOTĂRÎRE
cu privire la informațiile prezentate de autorități și instituții referitoare la îndeplinirea responsabilităților suplimentare, stabilite prin hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 237 din 13 septembrie 2016, în vederea asigurării desfășurării în bune condiții
a turului II de scrutin prezidențial din 13 noiembrie 2016
În temeiul art. 18, 22 şi 26 din Codul electoral nr. 1381-XIII din 21 noiembrie 1997 şi în conformitate cu pct. 4 din hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 237 din 13 septembrie 2016 „Cu privire la responsabilităţile suplimentare ale unor autorităţi ale administraţiei publice centrale, ale autorităților administrației publice locale, precum şi ale unor instituţii, ce ţin de asigurarea desfăşurării în bune condiţii a alegerilor prezidențiale din 30 octombrie 2016”, Comisia Electorală Centrală hotărăşte:
1. Se ia act de informațiile ce țin de asigurarea desfășurării în bune condiții a turului II de scrutin din 13 noiembrie 2016, conform situației din 11 noiembrie 2016, prezentate de următoarele autorități ale administrației publice centrale şi instituții:
2. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data adoptării, se publică pe site-ul oficial al Comisiei Electorale Centrale şi în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
Preşedintele
Comisiei Electorale Centrale Alina RUSSU
Secretarul
Comisiei Electorale Centrale Veaceslav AGRIGOROAE
Chişinău, 11 noiembrie 2016
Nr. 552
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md