H O T Ă R Î R E
cu privire la stabilirea locului şi timpului primirii documentelor necesare
pentru înregistrarea candidaţilor pentru funcţia de deputat la alegerile parlamentare
din 30 noiembrie 2014
În temeiul Hotărîrii Parlamentului Republicii Moldova nr. 81 din 28 mai 2014, prin care a fost stabilită data de 30 noiembrie 2014 pentru desfăşurarea alegerilor Parlamentului, şi în conformitate cu prevederile art. 18, 26, 44 alin. (2) din Codul electoral nr. 1381-XIII din 21 noiembrie 1997 şi pct. 4 - 8 din Regulamentul cu privire la procedurile de tragere la sorţi, aprobat prin hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 1811 din 5 august 2008, Comisia Electorală Centrală h o t ă r ş t e:
1.Primirea documentelor, depuse de solicitanţi în vederea înregistrarii lor în calitate de candidaţi la funcţia de deputat la alegerile parlamentare din 30 noiembrie se va efectua începînd cu data de 3 octombrie 2014 pînă la data de 30 octombrie 2014, pe adresa: municipiul Chişinău, str. V. Alecsandri, nr.119, biroul 307, după cum urmează.
a) 3 – 29 octombrie, în zilele de luni – vineri, între orele 9.00- 16.00;
b) 30 octombrie, între orele 9.00 - 17.00.
2. Se constituie Comisia de tragere la sorţi în vederea stabilirii ordinii de primire a documentelor, în următoarea componenţă:
Iurie Ciocan - preşedinte;
Vadim Moţarschi - membru;
Ludmila Lupaşco - membru.
3. Prezenta hotărîre se publică pe site-ul oficial al Comisiei Electorale Centrale şi în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
Vicepreşedintele
Comisiei Electorale Centrale Ștefan URÎTU
Secretarul
Comisiei Electorale Centrale Andrei VOLENTIR
Chişinău, 1 octombrie 2014
Nr. 2683
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md