ANUNȚ
privind inițierea elaborării proiectului de hotărîre a Comisiei Electorale Centrale „Pentru modificarea și completarea Regulamentului privind întocmirea, administrarea, difuzarea și actualizarea listelor electorale, aprobat prin Hotărîrea Comisiei Electorale Centrale
nr. 2674 din 25 septembrie 2014”
Întru executarea prevederilor Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional și ale Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional, Comisia Electorală Centrală inițiază cu data de 27 aprilie 2018 elaborarea proiectului de hotărîre „Pentru modificarea și completarea Regulamentului privind întocmirea, administrarea, difuzarea și actualizarea listelor electorale, aprobat prin Hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 2674 din 25 septembrie 2014”.
Adoptarea hotărîrii pentru modificarea și completarea Regulamentului în cauză este necesară în vederea aducerii în concordanță a dispozițiilor actului normativ în cauză cu noile prevederi din Codul electoral, introduse prin Legea nr. 154 din 20 iulie 2017.
Propunerile și recomandările pentru proiectul de hotărîre pot fi prezentate pînă la data de 16 mai 2018 inclusiv, prin poștă la adresa: str. Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău, MD 2012, sau electronic la adresa de e-mail: info@cec.md.
Datele de contact ale persoanei responsabile: Puiu Marian,
tel.: 022 251-465
e-mail: marian.puiu@cec.md.
Adresa: Vasile Alecsandri, 119, Chişinău Republica Moldova
Tel.: (+373 22) 251-451 Fax: (+373 22) 234-047
Email: info@cec.md